Monday, April 6, 2009

shaolin boy

Ini adalah koleksi-koleksi gambar-gambar terkini anak teruna aku yang telah berjaya ku botakkan kepalanya...bukannya aper geram sangat nak shampoo rambut dia nie susah sangat..pastu asyik tergaruk-garuk kepala...pastu memandangkan musim sekarang nie kalau panas dan ujan tu tak menentu..so kadang-kadang aku kesian gak tengok budak tecik ni yang kepanasan dan berpeluh-peluh...sah-sah kepala dia ber bau...akhirnya aku & hubby ambik tindakan drastik dengan membotakkan kepala dia nie..untuk pengetahuan semua aku sendiri yang membotakkan kepala budak tecik nie...tu yang tak berapa nak cantik sangat...tapi bila kepala dah botak nie...aku tengok muka anak aku nie...macam budak pompuan pun ada...dengan bulu mata lentik & bibir yang merah...aduh dik..kalau umi mu ini tahu muka mu jadi begini (macam budak pompuan) confirm umi tak membotakkan kepala mu...mesti umi trim ajer rambut tu bagi pendek sikit...aduh dik..muka jambu sangat mu nie...bahaya..bahaya...

1 comment:

kirana nakia said...

oklah tu wan..not that bad..